Annesininkuzusu0911 ay çok teşekkür ediyorum açıklamanız için. Aklımda o kadar çok soru işareti vardı ki. Bu söylediklerinize göre bana göre de sezeryan yanlısı gibi geldi. Bende çok normal olsun istiyorum fakat düşünüyorum ki aynı çatı muayene deneyimini yaşarsam kuzeninizdeki gibi bende sezeryana dönüş yapardım. Etrafta, daha fazla uzağa gitmemek gerek aslında sosyal medyada bile ne normal doğum yanlısı doktorlar var teşvik edici ve insanı normale yönlendiren. Pazartesi günü gideceğim bende bi yine soracağım normal mi sezeryan mı olacağım belli mi falan diye ☺️ birde kuzeninize sezeryan gününü kaçıncı haftaya vermiş acaba