Annesininkuzusu0911 canım ben nazlı hocaya gittim. normal doğum istediğimi söyledim direk. o da olumlu karşıladı tabi ki. ama çatı muaynesi falan olmadım henüz. çatın dar deyip kolaya kaçmak isterse kesinlikle başka doktora da giderim ama. kabul etmem hemen. bence nazlı hocaya da gidebilirsin. iletişimi çok iyi. dinliyor gülümsüyor isteklerine sorularına olumlu yanıt veriyor. ben çok sevdim. inşallah nazlı hocayla normal sağlıklı bir doğum süreci geçiririz.