Annesininkuzusu0911 bende senin gibi çok tedirgindim aslında bu göz korkutmak iyi oluyor biliyormusun sen çok büyük bir ağrı beklerken adet agrısının biraz şiddetlisi oluyor. Ayy ne kadar abartmışlar diyosun kendi kendine :) birde hastanedeyken aklında olsun ağrın olmadan ağrım başladı diyip iğne yaptır bana 3-4 saatte bir ağrı kesici vuruldu belkide buyüzden rahat atlattım. 2 saat sonra uyuşukluğum geçti yürümeye başladım. Sezeryan kadar normalinde zorlukları var emin ol arkadaşım ağlayarak tuvaletimi yapıyordum diyodu, benim ağlıycak kadar hiç ağrım olmadı. Hayırlısı nasılsa öyle olsun doğumdan sonra abartılcak birşey yokmuş diyceksin heleki bebişe kavuşunca ne ağrın ne sızın kalıyor onu düşünmekten 😊 süt geldi mi , emiyor mu , altına mı yaptı derken unutuyorsun herşeyi