aslanprenses_ hepimizin kocası burda hamilelik sürecinde zaten el üstünde taşıyor, yani bu ayrı hediye olayı ayrı bir şey , neyse zaten sizinse böyle bir beklentiniz yoksa sıkıntı yok :) herkesin kendi tercihi sonuçta , ben hiç eşime demedim bile bana ne alıcaksın diye aklımda bile yoktu , kendisi dedi bana, doğum hediyesi ne alayım diye , bunu sorması bile mutlu etmişti beni