aslanprenses_ oglum 16 aylik, esim hala altini alir, calismasina ragmen pazarlari erken o kalkar oglumuzla ilgilenir ben uyurum daha bir suru sey zaten yapmalilar bu arada ay benim esim cok ilgili diye anlatmiyorum bunlari, sadece hediye almasi demek bunlari yapmiyor demek degil yani bu arada hediyeyi de asla ben talep etmedim ilk dogumumda. Ama gorunce de cok mutlu oldum , bir cicek de alsaydi cok mutlu olurdum. Sadece esim de degil etrafimdaki yakinim herkes bir hediyeyle geldi. Umarim esin ve yakinlarin sana da hediye alir ve o mutlulugu yasarsin simdi ne desem bos 😊