sekerlisu zor oldu ilk dogum bebekte bende sıkıtıya girdik devlette biraz zorluyorlar normal olsun diye bu bizi mahvetti malesef 17 saat sancı sayısız dikiş, bebeğim şuan küvezde solunum sıkımtısı var cihaza bağlı hepsi zorlanırken bana kendini zorla derlerken oldu üstüme çıkıp 2 kişi bastırdı bebek anca çıktı ititemedim :( dualarınızı eksik etmeyin borç harçra olsa bulup devlette değil özelde dogurun bence (bu kadar detaylı açıkkamak istemezdşm ama başımıza gelen kimsenin başına gelmesin, evladım dogdu daha 1 kez fotosu dışında göremedim. Rabbim herkesşn evladını kendisine bağışlasın