Evet kızlar normal kontrolüm vardı pazartesi günü gittim ve herşey normaldi hiç bişey yoktu doktor son defa cuma günü gel dedi eve geldim ertesi gün annemgile geldim oturmaya ikindin gibi nişanım geldi sonra suyum aktı ilk çocuğum da böyle olmamışti heyecanlandım korkmaya başladım sonra nişan gelince doğumum başladığıni anladım açılmam olabilir diye hastaneye gittim çatı muayenesi yaptılar ama açılmam yoktu nstye girdim yarım saat aslında acilmam yok diye üzüldüm sonra yukarı çıktım doğum yapacağım yere onlar da baktılar 7 cm acilmam olduğunu söylediler ve sevindim doktorlar biz hastayı hemen dogurturuz diyolardi ve haftam geçmişti benim sonra yatış verdiler saat akşam 7 de girdim yattım kendi sancım da yoktu yatış verdiler yattım kizlar benim sancım gelmeye başladı git gide artmaya başladı baba ıkın dediler ikinci doğumlar da acilmam çabuk olurmuş ama cocuk kanala zor inermiş sancım geldikçe ikindim kizlar sonra parmağını soktu ıkın dedi habire diyolardi sonra bi baktık ki bebek geliyor doğumum zor oldu kizlar çünkü iri bir bebekmis meğerse ıkındım çocuk sıkıştı çıkmadı zor çıktı ıkına ıkına çıktı en ama kesmediler sadece az birşey yirtilmam oldu az bir dikişim oldu çok şükür şimdi 11 günlük olacak kızlar akşam 7 de gittim kadın doğum acile 9:42 de doğum yaptım kızlar uzun sürmedi sakın korkmayin kizlar sakin olun rahat olun emin olun herşey kendi kendine güzel bir şekilde ilerliyor bu benim ikinci normal doğum hikayem ama iyiki normal doğum kizlar emin olun..
Sormak istediğiniz varsa cevap verebilirim. Ama hemen yazmaya bilirim kizlar haberiniz olsun.. kusura bakmayın iki tane çocuk olunca hadi bakalım gelsin sorular..