Kshrki canım şimdi gördüm bende profiline giriyim bakiyim dedim üzülme canım bende ilk başta kızım da öyle yaşadım yoğun bakım da yattı 2 3 gün sonra çıktı bide 2 gün hastane de beraber kaldık göğüsümün ucu yoktu ememiyordu tutamiyordu onun için yattık ama hiç yardımcı olmadılar ben özel bebek hemşiresi tutmuştum o bana herşeyi öğretti ve tutturmustu meme mi ama mama da vermiştik onlar iyi olsunda hiç önemli değil canım korkma üzülme sütün kesilmesin ha gerekliyse mama da ver merak etme canım çıkar bende yaşadım aynısını zor bir durum anlıyorum seni ama herşey geçip gidiyor bende merak ettim acaba naptı diye yazmışsın ama dogum yaptığını anlamadim valla canım ama üzülme çıkar merak etme düzelir o normal doğumlar da normal birşey inşallah en kısa zamanda düzelir çıkar rabbim şifa versin 🤲🤲🤲