Cicekmelisa Bsr_0 bu durum beni cok uzuyor geçmeyecek olması gerceği daha da cok uzuyor ama olsun anne olmak kolay değil bir can geliyor dunyaya 🥰🥹
ozlemelzo Lierac kullanıyorum, daha 3buçuk aylık o yüzden çatlağım yok. Bakalım artık, umarım çatlamam🤷🏼♀️
NimetK Bio oil vazelin ve bebek yağı kullandım 3 litre su içtim 36 ıncı haftada yeni yeni çatlamaya başladım ikiz hamileyim ve 20 kilo aldım çatlak biraz teninizle de alakalı çatlayacağınız varsa doğuma 1 hafta kala da çatlıyorsunuz
Deryalina- 00112233 lierac aldım henüz kullanmaya başlamadım gebelik öncesi de kilo alımına bağlı sinoz kullanıyordum fayda görmemiştim umarım bu sefer iyi olur
8mucizem8 gamzesonmez offf evet ciğer gibi çatladı benimkide yer kalmadı bugün ağdaya gittim yandı resmen etim çekilir diye çok korktum 😖😖
mirooo Benim doktorum bir de mustelanınkini önerdi araştırabilirsiniz alan kişilerin yorumlarıda gayet güzeldi doğal içerikliymiş🥰
Alexab 00112233 26. Haftaya kadar full lierac kullandım. 26. Haftadan sonra palmers kullanmaya başladım şu an 33. Haftadayım ilk defa çatlak kırmızısı gördüm belimde şok oldum :( çok üzüldüm hemen kat kat tekrar krem sürdüm. Totalde 10 kg aldım ve çok su içiyorum.
Rulina aysenurr- 😁 streç sarıyorum kaşınıyo poşet sarıyorum kaşınıyo göbeği açık gezeyim diyorum bu sefer göğüsler sütyen emiyo cırılcıplakta olmuyo napcaz ya 😁
Gayee16 3 gebelik geçirmiş bir arkadaşımın bana ısrarla tavsiyesi çikolata yağı aktarlarda bulunuyormuş henüz alıp kullanmadım ama onun sayesinde hiç çatlağı olmadığını söylüyoooo
Syda78 Aceylanayca banada doktorum söyledi ne zararı olabilir ki bebeğe sürülen şey insana mı zarar verecek asıl o hamilelik için üretilen yağların içeriğinin ne olduğu belli değil🙄