Lierac ve bio-oil kullanıyorum , 36 haftadayız. Geçen haftaya kadar hiç çatlağım yoktu 😂 şimdi kasık-bel hizasında küçük küçük çatlaklar başladı. Kısacası ne yaparsak yapalım 0 çatlakla bitmiyor bence gebelik ☺️ Buda bunun tuzu biberi bence çok takılmamak gerek ☺️☺️