Liyamm1 00112233 beni yeni hamile oldugumu ogrendim yag kullanacagim ne zaman baslamam lazim aceba? Tesekkür ederim🙏🏻
Ocak04_26 00112233 ben de çatlamadım derken 38 de çatladım Lierac ve yağ kullanmama rağmen günde 3 kes filan sürüyordum Benim size tavsiyem gece uyandıkça kaçınmaya girip çıktıkça bol bol tazeleyin sürebildiğiniz kadar
NewMomm1 00112233 Meliboz çatlak yağı aldım henüz kullanmadım arkadaşım kullanmıştı onun önerisiyle aldım. Çatlaklarının büyümediğini ve renklerinin o eski koyuluğu kalmadığını söyledi
Bsr_0 00112233 ben de çok catladim doktorum çatlayan karın kolay doğum yapar diyo umarım öyle olur da catladigima değer 😄 yağ kullan dedi ben de kullandım ama yine de çatladı o nedenle bıraktım dedim çatlağın önüne hicbsey geçemez engellemez ama çatlak oldukça içerdeki yağ dokuda enfeksiyon olusmamasi için zeytin yağ vs kullan dedi
gamzesonmez vallla hepsinden kullandım sabah akşam nemlendirdim günde 3 litre su içtim ama sonuç gel görki heryerim çatladı heryeriiiiim🥲 doğumdan sonrada alt karnım çatladı tam oldu belim karnım heryerim çatlak dnxkzkz yani genetik veya deri yapısıyla alakalı bence
svgkrtozdmr gamzesonmez bence de ne kullanilirsa kullanilsin genle alakali, bende dogru duzgun kullanamadim aldigim jeli sukur oyle cok catlagim olmadi
8mucizem8 gamzesonmez offf evet ciğer gibi çatladı benimkide yer kalmadı bugün ağdaya gittim yandı resmen etim çekilir diye çok korktum 😖😖
Lilasmom Liyamm1 Ben kayınvalidemim tavsiyesiyle saf vazelin kullanmaya baslıcam lierac falan hikaye hiç bir etkisi yok bence boşa verilen bir para
canss_96 Ben lierac kullanıyorum 26+2deyim şuanda daha hiç çatlağım yok çok şükür ama devamında ne olur bilemiyorum inşallah olmaz 😊ek olarakda bende melboz almayı düşünüyorum😊
Nurcuk_111 00112233 merhaba bende lierac ve bio oil dönüşümlü kullanıyorum ikisini bir arada yani şuanlık küçük olduğumuz için bi değişiklik yok günde 3 -4 litreye yakın da su tüketiyorum 💁🏼♀️
Cglgns1 Benim kadar yağlanan yoktur heralde gece uyandığımda bile 1-2 kez sürdüm gündüz sürekli yağlı göbeğim açık gezdim . Bio-il ,kakao, Hindistancevizi ,kantaron yağı,bebe yağı hepsini kullandım . 34.haftadayım ve çatladım. Söyleyeceklerim bu kadar.
Snm06 00112233 Çatlak kremlerinin bi onleyiciligi yok sadece adı var evde bulunan herhangi bi kremlede vucudunuzu nemlendirebilirisiniz zaten amaçta o nemli kalmasını sağlamak ben evde Hindistan cevizi yağı vardı ve bir vücut losyonu vardı hamileligim boyunca bu ikisini kullandım catlagimda olmadi
Beyzanrrr 00112233 acı badem yağı kakao yağı niol oil yağı kullaniyorum yağları bolca sürüp poşet koyuyorum karnımın üstüne hem daha fazla nemli kalıyor