Meyraa_61 Slc bana sadece progestan ilacı verdi fitil olarak kullanacaksın dedi iğne neden vermedi bilmiyorum
pmedic112 Meyraa_61 Meyraa_61 devam ediyor daha doğrusu şöyle sürekli yattım yatınca geçti sandım 2 gün fitili kullanmıştım baktım geçti kullanmadım hiç ayağa kalkmıyordum dün biraz hastaneye falan gittik akşam hafif gelmişti sabah uyandım daha yoğundu akşama kadar böyle devam etti maalesef. Dediğiniz gibi bazen kesiliyor. Bende dün kanama hiç yoktu öncesinde iki günde yoktu dün kontrole gittim ultrasonda kanama gözüktü işte akşamına da geldi sanırım biraz ayakta kalınca gelecek gibi. Korkmayın rabbim sağlıklı ise nasip eder ben zor oldu ama kabullendim sağlıklı bir bebeği düşürmeye zorlasan da düşüremezsin dedi doktor sağlıksızı da vücut atar dedi. Çok ağladım çok araştırdım ama artık bıraktım gerçekten kendime ekstra stres veriyorum. Buda bebeişlerimizi etkiliyor. Siz dinlenin sadece yatın hiçbir iş yapmayın uzanın. Hatta doktorum tek tedavi istirahat dedi. Gerçekten faydasını da gördüm. Mümkün olduğunca yatın. Çok geçmiş olsun
Meyraa_61 pmedic112 evet doktor bana çok acil bir şey var demedi sadece istırahat yap dedi ilacı kullan dedi kanamam henüz kesilmedi o yüzden tedirginim
Meyraa_61 caqlates benim öyle çok aşırı bi kanamam yok şuanda ama bazen geliyor peçete kullanıyorum, ilk başta çok fazlaydı ikacı kullandıktan sonra hafif azaldı ama yine koyu kırmızı şekilde geliyor çok korkuyorum
pmedic112 caqlates sağlıkla kavuşun inşallah. Bana da 10 gün rapor verdi doktor ama sonrasında işe nasıl başlanır bilmiyorum kanama devam ediyor yatmazsam artıyor. İşe gitmeye korkuyorum bu arada Bebeişin cinsiyeti belli mi?
pmedic112 Meyraa_61 bende azalarak kesildi sonra azalarak tekrar başladı işte. İlk günler önemsemedim hareket halindeydim yine devam etti kanama ama sonra eşim bi kızdı yerimden kalkmadım 2 gün sonra kesildi resmen. Mümkün olduğunca yatış:)
pmedic112 caqlates ayy kayınvalidem de bana hep erkek bebek kanamalı olur deyip duruyor 😂😂😂 o yüzden sordum bizimkinin de cinsiyeti belli gibi o zaman 😂😂😂
caqlates pmedic112 evet canım genelde halk arasında öyle diyorlar erkek bebeğin tutunması zor olurmuş birde ailede geçmişte yaşanmışsa olma ihtimali de yüksekmiş annem de aynı durumu yaşamış erkek bebeklerde kanama olurmuş böyle hep
pmedic112 caqlates evet Bende kimden duysam aynısını söylediler hep erkek bebeklerinde bu şikayeti yaşamışlar. O değil benimki ikiz🤪🤪🤩🤩😂
caqlates pmedic112 ayy çok tatlı ya:) benimde eşim ikiz herkes benden ikiz bekledi 🤷♀️ dedim anca benim çocuğumun çocuğunda olur :)
pmedic112 caqlates 😊😊 evet aslında sonraki kuşaklarda çıkıyormuş. Daha hamile değilken kim görse beni ikiz bebeklerin olur inşallah diye diye beni ikiz sahibi ettiler 😂 diyorum heralde bi yerlerde büyük konuştum. Fakat hala alışamadım bu düşünceye rabbim in zoruna gider bebeklerim hisseder diye de üzülüyorum 😞
Kahverengi Meyraa_61 ilaç kullansanda hemen kesilmiyor zamanla kesiliyor kanama alanı falan varmı ne dedi doktor
Meyraa_61 Kahverengi Evet 10 mm kanama alanı vardı, çok riskli bir durum demedi ıstırahat yap dedi düşük riskin var dedi, düşük önleyici vereceğim dedi onu kullan 10 gün sonra tekrar gel dedi,
Meyraa_61 Kafayı yedim artık, sürekli telefona girip bir şeylere bakıyorum kanamayla alakalı, bazısı içimi rahatlatıyor bazısı da tedirginleştiriyor, sürekli yatıyorum normalde bir tek wc yemek ve namaz için kalkıyorum onun dışında hep yataktayım
Kahverengi Meyraa_61 şöyle düşün o kanama alanı kapansa bile hemen salma kendini benim doktorum şöyle demişti yara gibi ilk kabuk bağlar eğer sen kendini yorar hareket edersen o kabul kalkar tekrar kanama başlar demişti o yüzden belli bir şeye kadar dikkat etmek lazım bide şunu demişti sağlıklı bir gebelikse çok kanama olsa bile düşmez dedi
Meyraa_61 Kahverengi Aynen öyle artık bakmayacağım bir dahaki doktor kontrolüne kadar, Rabbimin dediği olur yaşayacaksa yaşar ❤️