Merhaba arkadaşlar, ben yaklaşık 5 haftalık hamileyim. Son bir kaç gündür kanamam var ilk başta çok korktum düşük yaptım sandım ama doktora gittiğimde her şey yolundaydı doktor düşük riskin var istirahat et ilaç vereceğiz onu kullan dedi. Eve geldim progestan ilacı kullanmaya başladım günde iki kez, bazen kanamalarım kesiliyor bazen de ilacı kullandıktan sonra kanama oluyor neden böyle acabs bi bilgisi olan ya da aynı durumu yaşayan var mı? Progestanı kullanalı henüz 3 gün oldu. Bir de ilacı vajinal yolla kullanıyorum ne kadar süre yatmam gerekiyor 1 saat yatsam tesir eder mi daha sonrasında lavabom geliyor