Kızlar merhabaç16 sında düşk yaptım hala regl oluyorum. Ve ağrı regl ağrımdan biraz daha fazla oluyo. Rahim temizlendiği içinmi acaba ? Normlde 3 buçuk yıl önce doğum yaptım.doğumdan sonra adetlerim çok ağrılı değildi. Bu düşükle birlikte çok ağrılı geçti bu hafta