Ben ilk başta 30 lu tek kullanımlık almıştım, boyutu büyük değildi. 2 ye kesmeden kullandım. Bebem 3 aylık daha yeni bitti. Ve bazılarını boştan yere attım gibi bir şey oldu 😅
Şimdi ebebek’in süper ince olarak geçenini aldım, 40′lı paket boyutu kocaman. 2 ye kesip kullanıyorum. Ne zaman biter bilmiyorum. Üzerine çişini, kakasını yapmadığı müddetçe kullanılıyor. Öyle bi sefer kullandım, at yapmana gerek yok yani. Diğeri gibi kullanırsam 80 tane olacak, yani 6-7 ay idare eder desem, 200 liraya almışım, aylığı 35 lira gibi bir şeye denk geliyor.
Bu arada bebeklerde kendini kirletmeme içgüdüsü var. O yüzden altı kapalı olduğu sürece yapmak istemiyorlar. Ne zaman altını açarsanız o zaman yapıyorlar 😅 ve bebek kakası sıvı oluyor 😅 hatta çiş gibi fışkırıyor desem yeridir. Öyle olduğunda alt açma örtüsünü kapatıp bitmesini bekliyorum 😅 sonra bebeyi yıkayıp bezliyorum. Alt açma örtüsü de çöpe 😅