Ege_mommyy_11 ben hastane çantasına koymak için e bebekten tek kullanımlık olanlardan aldım evde kullanmak içinde hamur markasının alt açma örtüsünü aldım . O mu bu mu derseniz kullanacak kişiye göre ikisinin de yeri ayrı. Birincisi 40 lı paketi 80 li gibi düşünün çünkü çok büyük ikiye kesip kullanabilirsiniz ve çok az kirlenmeye silip tekrar kullanılabiliyor. Birde eğer çok gezen seyehat eden biriyseniz kumaş olanlari yıkayıp kurutmak ya da kirli şekilde çantaya koymak mesele. Üstelik her yere serdiginiz örtüyü tekrar tekrar kullanmakta hijyenik gelmiyo insana. Yinede de kumaş alacak olursanız tam silinebilir su geçirmez alın. ( hamur markası öyle) Ben 15 gün oldu doğum yapalı hâlâ tek kullanımlık olanlardan kullanıyorum bir tane bile kirletip atmadım ( sadece hastanede kullanılanı attık).