Deletedmom0333 Berenay bende adet gecikmesinin 2. Günü silikti doktora gittim 4.gunu hamileymisim inşallah sana da kısmet olmuştur 🌷
Berenay Deletedmom0333 beta hcg takibi yapiyoruz canim suan icin hamileyim ama insallah keseyi ve kalp atisinida goruruz ve emin oluruz tesekkur ederim 🙏🏻
Mervece30 Berenay tebrikler benimde öyle olmuştu Ama akşam acile gidip gebelik şühem var test yaptırmak istiyorum derseniz yapıyolar ben evde gece 11 de test yapmıştım 12 de acile gittik test yaptılar 1 saat sonra müjdeyi aldık 🥰
Mervece30 Berenay ama 3 gün geçmiş normal çıkar değerin bence Bende aynı durumu yaşamıştım ben adetten önce öğrendim 3 haftalıktı değer düşüktü Senin 4 hafta diye hesaplanır korkma iyi düşün iyi olsun
Mervece30 Anım depreşti Testi yaptığımda tek çizgi çıkmıştı hatta üzüldüm kendime bi kahve yaptım aradan yarım saat falan geçti tam çöpe atıyodum bi baktım ki ikinci çizgi silik çıkmış çok sevinmiştim 🥰
Berenay Mervece30 hehehe ne guzel anilar dmi canim ya insan dusundukce mutlu oluyo bende durup durup testteki cift cizgiye bakip mutlu oluyorm valla 🤣 suan hamileyim kan verdm ama kese ve kalp atisini bekliyoruz insallah sagliklidir ve ona bisey olmaz 🙏🏻
Deryayilmazkahraman Berenay benim de kan değerim kimyasal gebelik geçirdiğim de 868 den 1832 ye çıkmıştı yani evet 2 kat yükselme var ama her yükselme sağlıklı gebelik demek değil onu demeye çalışıyorum sonra düşmeye başladı 1300den 400e 400den 300 e derken kimyasal gebelik geçirdiğimi söylediler oyuzden diyorum doktora git kese hatta kalp atışı duyulana kadar doktorlar bile sağlıklı gebelik diyemiyor başımdan geçtiği için söylüyorum değerin düşük demiyorum 2 kat yükselmiş evet ama keseyi gör bakalım boş mu dış mı hemen hamileyim diye kendini kaptırma sonra üzülen sen olursun kötü bişey demiyorum ben
Berenay Deryayilmazkahraman biliyorm kotu bisey soyluyosn demiyorm bende gecirdim kimyasal gebelik nasil ilerledigini nasil oldugunu bliyorm ama suan gercekten kotu dusunmek istemiyorm sonucta kendimi kaptirmasamda kaptirsamda eger duserse uzulucem herkes uzulur zaten buna canim ama sagol yinede uyardigin icin
Mom092 Berenay moralini her zaman yüksek tutmalısın hicbiseye uzulme stres yapma sakin bana dedilerki kan degerlerin ne kdar dusuk o dis gebeliktir soyle boyle hicbiseye kulak asmadim rabbimde cok sukur husrana ugratmadi bizi
Deryayilmazkahraman Berenay Kötü tabiki düşünme içini ferah tut dua et iyi düşün iyi olsun. Ben 4+6 günlükken keseyi gördüm 1 hafta sonra gel kalp atışını duyarsın dedi o bı hafta geçmek bilmedi 6+1 de kalp atışını duyduk çok şükür şuan 7+2 günlük olduk benim bile hala korkularım var Allah korusun ya kalbi durarsa diye çok endiseleniyorm sonra da diyorum kötü düşünme iyi düşün diyorum kendimi rahatlatiyorm kötü düşünmemek lazım yaa herşey kafada bitiyor
Berenay Mom092 canim cok tesekkur ederim destegin icin aynen deger dusuk cikinca hemen kimyasal dis gebelik dusuncesi oluyo insanlarda ama kimyasal gebelik yuksek degerde ciksada olabiliyo ya da allah korusun kac haftalik bebeklern kalbi bile durabiliyo rabbim ne nasip ederse o olur ben kotu dusunerek sadece kendime ve ona zarar veririm o yuzden pozitif dusunuyorm insallah rabbim korur onu 🙏🏻
Mom092 Berenay tabiki suan o senin uzulmeni sinirini stresini mutlulugunu hissedebiliyo o yuzden her zaman pozitif ol Rabbime birak hayirlisi neyse onu ver de 9 ayin sonunda bile hayal kırıklığına ugrayan var sen kendini strese sokma surekli yat bu donemde is yapma sakin tedbirini al takdiri Allahtan 😘
Mom092 Deryayilmazkahraman aynen oyle hersey kafada kafanizi iyi seylere yorun Rabbim hepimizinkini sag salim kucagimiza verir insallaaaahh🥰 bizde 4+4 te gorduk keseyi bakalim persembe gunu tekrar gidicem 😊
Berenay Deryayilmazkahraman dogru soyluyosn canim bizim bu korkularimiz 9 ay surucek ama yinede iyi dusunelim hep anne olunca anlarsn derdi annem gercektende oyleymis rabbim bize bu buyuk mucizeyi verdi ya sadece sukredelim iyi dusunelim allahim korur insallah onlari🙏🏻 seninde agustos bebisimi yoksa😊
Berenay Mom092 aynen canim cok dikkat ediyorum zaten rabbim korusun insallah kucagimiza aliriz saglikla 🙏🏻😊 sende dinlen guzel beslen bol bol vitamin al canim 😊 bide folikasit kullaniyomusun ben folbiol aldm nasil kullansam aksamlari birer tane iciyorm ama dogrumu yapiyorm acaba doktora sormayi unuttm1🙈
Deryayilmazkahraman Mom092 çok sevindim keseyi gördüğünüze inşallah kalp atışını da duyurur bebiş size çok güzel heyecanlar bunlar 😍 haber verirsin burdan
Deryayilmazkahraman Berenay evet Ağustos bebeği olacak inşallah Ağustos 2 gösteriyor ama tabii bende miyom var 6cm olmuş erken doğum riski var daha erken gelmezse Ağustos olcak inşallah 25 Aralık da randevum var doktoruma tahlillerim vardı yapılması gereken 2 hafta içinde tahlil yapman gerekiyor dedi doktor tahliller iyi çıktı çok şükür ama bebişimi çok özledim çok merak ediyorum inşallah herşey yolundadır Rabbim bebeklerimizi korusun 🙏
Mutlulukgeldi Berenay bencede hamilesin canim benimkindede 2. Çizgi silik çıkmıştı 1 hafta sonra kan testinde pozitif çıktı 😄😄
Berenay Mutlulukgeldi hamileymisim canim kanda pozitif cikti ama saglikli olup olmadigini bilmiyorm bakalim keseyi gorursek insallah kesinlesicek 🙈😍
Mom092 Berenay kuzum folbioli bilmiyorumda folik asitin saati flan yok tok karnina oldugunu bliyorum ama dedigim gbi saati yok zaten saati olsa doktor soyluyor sana su saatte ic flan dye sen yinede sor 🙈 ben folik asiti gebelikten once kullanmaya basladim 😊
Mutlulukgeldi Berenay sevindim adına rabbim sağlıklı bir bebek kucağına almayı nasip etsin benimkide daha 14 +3 günlük cinsiyeti çok merak ediyorum 😀