Berenay evet Ağustos bebeği olacak inşallah Ağustos 2 gösteriyor ama tabii bende miyom var 6cm olmuş erken doğum riski var daha erken gelmezse Ağustos olcak inşallah 25 Aralık da randevum var doktoruma tahlillerim vardı yapılması gereken 2 hafta içinde tahlil yapman gerekiyor dedi doktor tahliller iyi çıktı çok şükür ama bebişimi çok özledim çok merak ediyorum inşallah herşey yolundadır Rabbim bebeklerimizi korusun 🙏