Berenay benim de kan değerim kimyasal gebelik geçirdiğim de 868 den 1832 ye çıkmıştı yani evet 2 kat yükselme var ama her yükselme sağlıklı gebelik demek değil onu demeye çalışıyorum sonra düşmeye başladı 1300den 400e 400den 300 e derken kimyasal gebelik geçirdiğimi söylediler oyuzden diyorum doktora git kese hatta kalp atışı duyulana kadar doktorlar bile sağlıklı gebelik diyemiyor başımdan geçtiği için söylüyorum değerin düşük demiyorum 2 kat yükselmiş evet ama keseyi gör bakalım boş mu dış mı hemen hamileyim diye kendini kaptırma sonra üzülen sen olursun kötü bişey demiyorum ben