Ssa evet kimyasal gebelik gecti ve bu hep boyle olucak diye bisey yokki herkes yasayabilir bunu testi erken yapmadm canim adetim gecince yaptm kan testinide ayni sekilde. Arkadaslar sadece yardimci oluyo herhangi bi umut yok ortada zaten insan pozitifi gorunce hem idrar hem kanda zatem umutlaniyo he kimyasalsa eger suan gebeligim rabbime sukurler olsun yinede yapicak biseyim yok buna ne benim ne bu forumdaki arkadaslarn ne doktorlarin... yinede uyardigin hayal kirikligi yasamamam icin soylediklern icin tesekkur ediyorum. rabbim her isteyene evlat nasip etsin insallah.