Berenay canım benimki de silik çıkmıştı. Hatta 2 tane yaptım 2 sinde aynıydı daha adetime de 4 gün vardı dayanamadım. Ertesi gün hastaneye gittim adetim 2 gün gecikti dedim 😂yalan 😂 kan testi yaptı küçüçük bi bebiş 🙏 şimdi 13 haftalık hamileyim allahım tüm isteyenlere nasip etsin inşallah