Berenay mesajini farketmemisim! Evet persembe gunu doktor randevumuz var, insallah hersey yolundadir. Eczaneden guzel vitaminleri bol folik asiti dahil tabletler aldim iciyorum. Haricinde cok dikkat etmiyorum (salam pastirma vs gibi seyler haricinde). Kahveyi cokkkk azalttim, o biraz zor oldu ama gunde bir cappuccino icme izni verdim kendime. Bol dinleniyorum.
Tam prosedur burda (almanya) nasil, kontroller nasil ilerliyor hicbir konuda fikir sahibi degilim. Yani sanirim daha cok o konular hakkinda bilgi alacagim! Sen gittin mi doktora?? Nasil hissediyosun? Bende hafif bi siskinlik, bide uyuma istegi cok. Ayrica wc ziyaretlerim oldukca siklasti 😅 yasim geregi insallah cok zor gecmez. Fit ve aktifim ama sonucta 34 olunca insan acaba farkeder mi diye dusunuyo yas.