Furutti alaka şu canım çok kilo almışsan yorumlar hep "ay çok sismissin, odemdir o, doğumdan sonra verirsin sorun etme" halbuki zaten sorun etmiyorum ki. Eğer az kilo almışsan da " son haftalar beşer beşer alırsın, ay çok sağlıksız, bebeğin beslenmesi çok önemli" ki sen de bebek de sağlıklısinizdir. Yani kıskançlıktan her türlü konuşurlar onlar 😂 nereden biliyorum dersen ben gorselde hiç kilo almamış gibi duruyorum sadece koca bir göbek bana ikinci yorumu yapıyorlar, sonra tartıda 24 kilo aldigimi söyleyince ilk yoruma geciyorlar 😂