FatmaGE Busraatpl 63le hamile kaldım ama daha az gösteriyodum sadece o kadarcık yoksa değer olarak çokta zayıf sayılmam :) neyse sağlık olsun napalım :)
Yenianneyimmm nesecelebi bizde 30+5 haftalığız 48 ile hamile kaldım 63 ün şuan 15 kilo aldım Doğuma kadar 70 olur herhalde ☺️
Handankync 20+2 3 kilo aldım 66 dan 69 a çıktım doktorum gayet iyi gittiğimi söylüyor bakalim doğuma kadar kaç olucam😁
Maviii nesecelebi 39+1 de doğum yaptım toplamda 7 kilo aldım, 3650 bebekti, doğumdan çıkınca eski halimdeydim, 🥰
Lavinia1924 Mls maşallah canım insalllah banada az kiloyla doğuma girmek nasip olur 😀 hoşgeldin canım bu arada🙋
Mls Lavinia1924 canım benim hoşbuldum 🤩 inşallah tatlım bebeğe yarayan şeyler ye bol bol ceviz muz ve yumurta hergün ye bebeğe kilo aldıriyor bunlar👍
Hsynsedefcbn nesecelebi 64 ile başladım 38. Haftada 80 kiloyu gördüm daha doğurmadım hadi hayirlisi:))
Lavinia1924 Mls gostermiyo teyzesi 2 gün önce gittik iyice kapatmis goremedi doktor bakalm haftaya randevim var 😇
Neseyakut Esilaminel en fazla 2 kilo alabilirsiniz dikkat ederseniz 1 ayda 4 kilo çok fazla değil mi . Sizin iyiliğiniz için. Bu işin sonrası da var
Esilaminel Neseyakut haklisiniz biraz dikkat etmekte zorlaniyorum... Yürümem lazim yürümemde biraz azaldi... Insallah 2 kg ile bitiririm... Saglikli kolay dogumlar dilerim⚘
Lavinia1924 Mls inşallah canım aynen öyle oldu ya ben dedim heh erken öğrencez gizlemiyo derken kapativerdi kendini 😂😂