Krm evet ya bende 20+2 yim 1,5 kg aldım. Oda ilk zamanlar kustugum icin kilo vermistim hala kendi kiloma gelmedim. Cevremdekilerden duydugum: zaten suan kilo almaman normal bundan sonra ayda 5 kilo bile alirsin falan. Neyin kiskancligi ki bu? Belki bende alicam cok fazla ama niye kilo almama bu kadar merakli gozler var anlamiyorum.