nesecelebi işte benim alanım bir soru 39+6 yim 23 kilo aldım ve hiç zerre umrumda değil bebeğim ve ben saglikliyiz sporu ve egzerisizi hiç bırakmadım hala hergun yapıyorum da doğumdan sonra da yapar çatır çatır veririm takmayin öyle şeyleri kafaniza hayatımda ilk kez şişman olmak nasıl bir duygu onun keyfini cikariyorum