gul-yzk nesecelebi ben bir aldım bir verdim derken 38 haftada 12 oldum 😂 bir iki daha almadan doğurmak istiyorum
Glcdmrdmr reinamm Çok iyi ilerliyorsunuz yaptığınız özel bir şey var mı acaba benim belimde sıkıntı var kilo aldıkça ağrılar artıyor ne kadar dikkat etsemde alıyorum malesef :/
goncacan nesecelebi ben doğurdum soyle ki 10 gun oldu 9 kilo gitti 15 kilo almıştım inşallah hepsi gider 😁
Esilaminel goncacan normal dogum mu oldu sizin ki? Sezeryanda birazdaha gec gidiyormus kilolar sanirim...
Senbibak reinamm eltim üç doğumunda 31 kilo almış 💀 kendimi düşünemiyorum o biraz uzun boylu ordan yırtıyor suan fiziği çok güzel
Lavinia1924 Mls maşallah canım insalllah banada az kiloyla doğuma girmek nasip olur 😀 hoşgeldin canım bu arada🙋
yulibakal duruuu48 ya benim kiloyla ilgili hiç sorunum yok alabilirim o ye dedikçe ben yiyorum 😁 zaten herkes veriyormuş 🙈
busra4161 nesecelebi 37haftalgm 20 kilo aldım ama skntı degil 44 kiloyla hamile kalmstm oyuzden pek fark edilmiyo 20kilo aldığm ;)
duruuu48 yulibakal valla ben çok takıntı haline getirdim geri nasıl vericem diye ama emzirme döneminde veriliyormuş fakat bu herkes için geçerlide değilmiş tabi 🤣 inşallah o zaman verebilirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻