Sevgiusta Hayırlı akşamlar bende eylül 25 de transfer oldum rabbim hepimizin kucağnı doldursun inş pozitif çıkanlara çok sevindim rabbim tamamına erdirsin transfer olanları görünce dayanamadım yazdım🤭
Ceyda54 Yasemincee26 ay çok sevindim senin adına canım benimde yarın 8. Günüm işte test yapsam mı diye düşünüyorum beklemek zor geliyor gerçekten
Abikardes12 Yasemincee26 Bende 9 ekim de transfer oldum ve burda yeniyim paylaşımınızı görünce yazmak istedim 😍 Yarın kan vericem 🤲
Yasemincee26 Abikardes12 hayırlısıyla bize yarın güzel haberler ver çiçeğim 🥰 merakla bekliyorum buraya anne oluyorum yazmanı
Ceyda54 Yasemincee26 aynen erken test alıcam inşallah az da olsa o ikinci çizgiyi görebilirim çok bekledim onun için 🤲☺️
Abikardes12 Yasemincee26 anne oluyorum Allahın izniylee size haber vermek istedimmm 2hafta sonra mıayene cagırdı doktorum
Birhayalimvr Yasemincee26 kizlar istanbulda olanlar doktor tavsiyeniz var mi amh degerim dusuk tup bebek icin doktor ariyorum
Ceyda54 Birhayalimvr Medicalpark Bahçelievler’de Serdar koç var işinde çok başarılı Instagramı da var ordan da bi bakabilirsin canım
Birhayalimvr Ceyda54 ayy bende bugun onunla ön görüşmeye gittim canim sana denk gelmem cok iyi oldu cok mutlu oldum sen memnun kaldin mi süreçten
Ceyda54 Yasemincee26 inşallah bu akşam iki kere çok çok az pembelik geldi Allahım dedim nolur tutunmuş olsun 🤲🫶🏻
1kediannesi Yasemincee26 10 ekimde transfer oldum, yarın 10. günüm kan tahlili yapılacak benim de, çok heyecanlıyım🥰 Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın inşallah🤲🏻
Yasemincee26 1kediannesi canım benim Rabbim kucagımızı boş bırakmasın yarın çok güzel haberler alacaksın. Pazar da ben kan verecegim 12 Ekim’de ben transfer oldum. Bende sana pazar günü kan sonucumu yazarım inşallah inşallah
Yasemincee26 Sevgiusta inşallah canım benim. Gümbür gümbür duyacagız evlatlarımızın sesini. Yaz bana muhakkak kalp atışını duyunca 🥰
Yasemincee26 Berraeray1 canm aynı kurumda ver aynı saatte . Kaçken görülğr acaba kese doktorun bişey dedi mi
Berraeray1 Yasemincee26 aynen aynı Verde aynı saate veriyorum öyle devam edicem 1500 leri görmemiz gerek dedi bakalım hayırlısı olsun