Yasemincee26 Sevgiusta inşallah canım benim. Gümbür gümbür duyacagız evlatlarımızın sesini. Yaz bana muhakkak kalp atışını duyunca 🥰
Yasemincee26 1kediannesi canım benim Rabbim kucagımızı boş bırakmasın yarın çok güzel haberler alacaksın. Pazar da ben kan verecegim 12 Ekim’de ben transfer oldum. Bende sana pazar günü kan sonucumu yazarım inşallah inşallah
Berraeray1 Yasemincee26 aynen aynı Verde aynı saate veriyorum öyle devam edicem 1500 leri görmemiz gerek dedi bakalım hayırlısı olsun
Ceyda54 Yasemincee26 inşallah bu akşam iki kere çok çok az pembelik geldi Allahım dedim nolur tutunmuş olsun 🤲🫶🏻
Ceyda54 Yasemincee26 ay inşallah bugün yapıcaktım ya testi markete gittim bebek için birşeyler geliyordu onlardan aldım gebelik testi aldım ama yarın sabah ilk idrarla yapacağım 🤲🤭
Yasemincee26 Berraeray1 iyi canm vakti gelmiş zaten. İşte bekleyiş insanı yoruyor benim kan günüm de pazar günü içim içimi yiyiyor
Berraeray1 Yasemincee26 hiç sorma ilk başta tuttu mu tutacak mı derdi o bitiyor beta artacak mı o bitiyor kese görünecek mi o bitiyor kalp sesi daha neler neler inşallah artmıştır her gün kaset test yapıp artısı takip ediyorum kendi kendime 😂
Yasemincee26 Berraeray1 ben ikinci erken gebelik testini almak istiyorum ama cesaretim yok , yoksa eczane bana on dakikalık mesafede ama korkuyorum 😑
Ladyss Yasemincee26 Momofelisa Melike3435 Luliveannesi Gdhjddkkd Kızlarr kan verdim sonuc 285 🧚♀️🧚♀️🧚♀️
Melike3435 Ladyss gözün aydın canım çok sevindim 😍 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏 senin kaçıncı gün embriyosuydu tek transfer miydi ? Belirtilerin var mıydı canım ? ☺️