Yasemincee26 rabbim hepinize saglikla hayirlisiyla nasip etsin 🤲🏻💖 bende ayni yollardn gectim genelde hep dinlenmistim yemege lavobaya kalkiyordum arada evin icinde yürüyordum, bolca su ve kabak cekirdegi yemistim beslenme onemli tabiki ama nasip de varsa oluyor🤲🏻 şimdi 35.haftamdayim hepiniz dualarimdasiniz💖 saglikla vakitlice kavusalim hepimiz inşallah🤲🏻