İlk gebeliğim normal doğurdum oğlum 4 kiloya yakın doğdu. Doğum sancısı epey çektim ama dogum yaptıktan sonra hiç ağrım sızım kalmadı. Sadece dikişlerime dikkat ettim. 2 gebeliğimde erken doğum yaptım kızımın gelişimi durdugu için anne karnında direkt doktorum sezaryena aldı. Allahım bu acının, ağrının tarifi size anlatamam.15 dk kızım dogdu dikişlerle doğumum 45 dk sürmüştür ama öldüm öldüm dirildim.acı eşiğim düşük ondanda olabilir.sonrasında 8 saat sonra ayaga kalkmam gerekti kalkamıyırum acıdan 2 adım zor attım otursum ağladım bebeğime nasıl bakıcam diye. İlk bir hafta hiç bişey yapamadım ağrımdan gaz sancısı dikişim sızlaması baş ağrısı o yüzden adı üstünde normal doğum imkan varsa normal doğum yapın. 2 ay oldu doğum yaptıgım halen dikiş yerim sızlıyor ara ara ağrı yapıyor üşüdüpümde özellikle inşallah kalmazim böyle. Hayırlı doğumlarınız olsun 🌸💕