Bana göre bu durum rahatlık zorluk açısından kişiden kişiye değişir. Ben 1 ay önce spinal sezeryan oldum, kendi isteğimdi fakat yüksek tansyon nedeniyle zaten 38.haftamda mecburi oldum. Normal doğum hiç istemiyordum. Şuan olsa yine sezeryan isterdim. Evet ilk gün çok ağrım oldu, ama 3,4 gün sonra toparlandım, kimse ameliyatlı olduğuma bile inanamadı. 10.gün hatta çıktık gezdik biz 🤭 Kesi izi dışında hiçbir sorunum yok şuan, ağrıda yok. Normal doğuma gelecek olursak bazı kişiler normal doğumda çok yırtılıyor kesiliyor, bazı kişiler hiç yırtılmadan kesilmeden dikişsiz doğuruyor. Ben bunu riske atamadım şahsen. Orası kesilip dikileceğine karnım kesilsin kafasındaydım. Herkesin kendi isteği görüşü yani. Ben sezeryandan pişman değilim