esrassdzgn eğer ilk gebeliginse sana tavsiyem evde sancılarını çek. Zaten anlarsın, belden karnıma doğru 15 dk 30-45 saniye süren ağrılar giriyor. Ama öyle dayanılmayacak gibi değil inan, çok rahat karşılarsın eğer sakin kalırsan. Hatta sıcak suyun altına gir orda karşıla sancıları. Çok rahatlıyor insan. Beline bası yaptır ( masaj gibi) eşin destek olsun. Sancını evde çek on dk düzenli gelmeye başlayınca git hastaneye 3 saatte doğurursun :) tabi ki çok kolay demicem değil çünkü:) ama dediğim gibi en şiddetli ağrı çekmen bir saat sürmüyor. Bi de zaten Allah vergisi sancı durunca sanki hiç ağrı yok gibi oluyor dinleniyorsun, Allah vergisi güzel birşey doğum. Benim bu ikinci doğumum olacak. 1 mart 2022 de ilki oldu. Sence çok zor olsa bu kadar kısa sürede ikinci bebeği ister miydim :) biraz uzun cvp oldu