@“Zeliha1966”#p29914341Aynı durumdayız 😑Bende bugün muayene oldum 6+5 günlük sadece kese göründü, şuan bunu normal sayıyorum ama haftaya kesin olarak hem bebeği hem kalp atışını duymamız gerek dedi doktor. Çok endişelendim, zaten ilk haftalar beklemek çok zorken birde boş gebelik mi diye düşünmek beni iyice yıpratacak. Çoğu kadında oluyormuş böyle ama bilemiyoruz ki Rabbim bize ne yazdı, yaşayıp göreceğiz. İnşallah sizde bende haftaya bebişlerimizi görür kalp atışlarını duyarız evimize o mutlulukla döneriz inşallah 🤲 Allah ım sağlıklı bir şekilde gebeliğimizi sürdürmeyi nasip etsin 🤲