Seda_1072 Zeliha1966 görürsün canım genelde öyle oluyor benım ilk çocuğum da da ilk keseyi gördük aradan biraz zaman geçti öyle bebeği gördük korkutma kendını Allah’ın izniyle birsey olmaz
Hazalaskin Zeliha1966 bende dün hamile olduğumu öğrendim henüz doktora gitmedim bu ihtimalden çok korkuyorum
Zeliha1966 Hazalaskin kötüyü düşünme canim inşallah güzel şeyler duyarsın. Bilmiyorum belkide ben erken gittim o yüzden gözükmedi. Yarın kontrolüm var
Zeliha1966 Yeliz34 gecen hafta gittim ya 10gün içinde gidince muayene ücreti almıyorlar o yüzden gidicem hemde çağırdı zaten o kadar muayene ücreti verdim dahada olumlu bisey söylemezse hafta içi başka bi hastaneye gidicem