Zeliha1966 canım endişe etme guzel düşün herkesin bedeni vücudu bir degıl gözükmemiş olabilir bir diğer kontrolü bekle bende de o kadar cok bastırmıştı ki karnıma kasıklarımın ağrısından masadan zor kalkmıştım ufacık minicik bsey görmüştü ben kese olarak bile bakmıyordum kağıda nokta gibiydi ve senden daha ileri bir gündü guzel dusun guzel olsun🌸