Ezel16 tedavi yok cnm aslında geçen ay da vermicekti gerek yok dedi arkadaşım öyle gebe kalınca bende istedim oldu olmadı değil doktorum gerek yok normal gebe kalabiliyorsunuz dedi git regl gününe 2 gün kala test yap pozitif çıkarsa iğneye başlicaz dedi bu kadar cnm