Ezel16 Allah razı olsun cnm zor süreçten geçtim bende kan pıhtılaşması vardı corasprim kullanmıyordum o yetmedi kanamam oldu düşük yaptım doktorum kan sulandırıcı iğne yazmadı başka doktora gittim regl gününden önce öğrenip oksapar diye bir iğne var ona başlamalısın dedi tek düşük sebebim kan pıhtılaşmam yani Kısmet yine de doktorların ihmali yüzünden 3 düşügüm oldu artık bende biliyorum kalır kalmaz normal kadın doğumluya gidip iğne isticem direk bakalım artık Kısmet hakkımızda hayırlısı olsun