Seval0sevall Ezel16 ayn ben ilk düşüğümde ilk reglımda gebe kalmıştım bilmiyordum adet söktürücü kullandım bebek öyle düştü
Seval0sevall Ezel16 bel agrısı kasık batması kramp ve adet sancısı gelip gelip gidiyordu bide beni soğuk almıştı hastaydım yatıyordum öyle gün aşırı ilişki yaşıyorduk öncekilerde öyle oldu zaten
Ezel16 Seval0sevall Adet söktürücü Duphaston kullandın isen o bebeği düşürmez daha çok tutunmasını sağlar ..
8mucizem8 Liyamm1 benimkide böyle silinti beta 143 çıkmıştı bence sizinki de o civar çıkabilir yaklaşık 1 aylık felan 🫶🏻
Liyamm1 8mucizem8 evet doktorum 3-4 haftalik oldugunu soledi.10 gün sonra yine kan testi yapçagim insAllah