Liyamm1 Liyamm1 Liyamm1 Dün aksam ve bu sabah gebelik test’i yaptim her ikiside pozitif çikti,bu sabah kan verdim yurt dişinda yasadigim için sonuçlar aksam alirim ançak insAllah 🥹🙏🏻
Ezel16 Liyamm1 Hayırlı olsun canım Rabbim sağlıkla, sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥹
Seval0sevall Liyamm1 dua et bana da 3 kaybım var nasıp etsin rabbim bizede bu ay yine denicem inşllah kucağımıza almak nasip olur
Ezel16 Seval0sevall Canım nasılsın biraz toparladın mı ? Sen geçen ay gebelikte çatlatma iğnesi ile mi hamile kalmıştın öyle hatırlıyorum sanki ..
Liyamm1 Seval0sevall dûalarim seninle canim benim , insAllah en kisa zamanda sende hamile olursun ❤️ Biz 10 ay -1 yildir deniyorduk hiç beklemedigim zaman oldu 🙏🏻
Seval0sevall Ezel16 evet 1 buçuk yıl korunmuştun doktorum onu önerdi gebe kaldım ama düşük yaptım demek düşük sebebim betamı erken öğrenip iğne yapmak bu ay da öyle denicem cnm