Bu ilacı babam kullanıyor ve bıraktığı zaman içmediğinde bambaşka biri oluyor resmen kopuyor hayattan boş bakıyor anlamsızca öylece kalıyor olduğu yerde resmen bağımlısı oldu bırakamıyor ve reçetesiz alamıyor babam bitince doktoru yazıyor ve babam da pandemi döneminde çok korkup etkilenmişti çok yakınlarımız vefat etmişti sonra psikolojik sorunlar uykusuzluk başladı o zamandan beri bu ilaca bağlı resmen çok zor Allah kimseye yaşatmasın vermesin…