Dilrubamm ben de senin gibiyim mutsuz takıntılı, gebelikten önce zaten 10 senelik Bi panik geçmişim var Bi anda bıraktım ilaci başlarda iyiydim ama 16.haftada uykuda beni titreme ve kasma olarak aldi ardından ishal ve istifra bunlar oldukça daha da hepsi şiddetlendi çünkü ne oluyor bna dedikçe kendini telkin etmedikçe şiddetini artırıyor halbuki sonunda ne sana ne de bebege bise olmuyor , ben de psikologa gidiyorum atlatmış değilim hatta şu sıralar tan da içindeyim misol ilacını verdi bna bilmiyorum biraz daha sabredeyim başlamayı düşünüyorum çünkü kendime de bebeğe de yaşattığım stres yazık, onun haricinde izzet güllü videoları izleyin ,kitaplarını okuyun , terapi alın, ilaca da az dozda baslayablrsnz doktorunuz onerirse inşallah hepimiz iyi hissederiz hamilelikte gülüp eğlenen çiçek gibi geçiren hanımlara imrenir oldum :/