Dilrubamm malesef etki etmez sizi çok iyi anlıyorum , bide üzerine hamilelik hormonları zor yani , ben 36 haftalık hamileyim , ancak daha sonrada emzirme olacağı için yine kullanamıcam, bende de ciddi anlamda keyifsiz, mutsuzluk var , ilaca bağlıyorum bende ama bilmiyorum