ilknurkalayci her indirimlerde bir bir aliyordum. 14 haftada cinsiyeti ogrendim yavas yavas bodyler zibinlar basladim. 28+1 olduk kiyafetleri hepsi bitti aksesuarlari biberonu , battaniyeleri falan. Bir tek beşik , bebek arabasi, nevresim, bez bunnlar kaldi. İndirimleri izleyerek yavas yavas aldim cunki ekonomi malum hergun de fiyatlar artiyor.