Taki 19haftalikken kız dedi 😍 inşallah kızım olur hayırlısıyla Rabbim herkesin gonlundekini nasip etsin🤲
bebegimhayalim ipeklinaismom banada 12+5 ken kıza benzetti %60 %70 oran ile, 15 haftada erkeğe benzetti yarın 17 hafta oluyoruz bakalım şimdi ne oldu😂😂
bebegimhayalim Elfckmn valla ben 12+5 ken kıza benzetti 15 kez erkeğe benzetti yarın uclu tarama için gidicem 17 haftalik olduk bakalım ne dicek bence herhangi Bi sağlık sorujun yoksa bekle bide özel se zaten fiyatlar uçuk acele etme
Elfckmn bebegimhayalim özele gidiyorum ama en son 7+3 de gitmiştim o yüzden gitmeyi düşündüm gitmisken cinsiyeti de ogrensem güzel olur diye düşünüyorum
bebegimhayalim Elfckmn aa baaya olmuş size gitmeyeli o zaman gidin en azından sağlık kontrolü olur cinsiyet ogrenemesende ama erkek se eğer hemen belli ediyor muş erken geliyormus belkide öğrenirsin sağlıklı sıhhatli olsunda insallah
Minimalite eymenim_ bende yani ilki de kız ikisi çok çok farklı hamileliklerin bence belirtilere fazla takılmayın. Cinsiyete göre değil de her bebeğin farklı oluyor
Dildaripek Minimalite 13.haftada kıza benzetilmişti fakat bugün 17.haftadayım ve net olarak erkek olduğunu öğrendik ❤️
bebegimhayalim Dildaripek ya banada 12+5 kez %60 70 kiz dedi 15 haftada başka doktora gittim erkeğe benzetti. Yarın kontrolüm var kendi doktoruma 17 haftalik oluyoruz bakalım ne dicek ilk bebeğim
Kiwitoveannesi Minimalite ben bu gün öğrendim 13 haftalık yüzde yüz dedi pipiyi gösterdi ikinciye oğlan geliyor inşallah
EEEEEEEEL Sevdayilan yok cnm dua et kızım olsun oğlum var ztn. Demem o ki biran önce netlessede alışveriş yapsam. Tatlı telaşlar işte 😅🥰🥰
Sevdayilan EEEEEEEEL Rabbim sana kız evlat nasip etsin banada erkek 🤭😂 Sağlıkla kazasız belasız kucağımiza alalım