Evremoz Minimalite 11+5 de kız tahmini yapıldı, 17. Haftasında fetal dna ile kesin kız olduğunu öğrendik.
Sevdayilan EEEEEEEEL Rabbim sana kız evlat nasip etsin banada erkek 🤭😂 Sağlıkla kazasız belasız kucağımiza alalım
bebegimhayalim Elfckmn aa baaya olmuş size gitmeyeli o zaman gidin en azından sağlık kontrolü olur cinsiyet ogrenemesende ama erkek se eğer hemen belli ediyor muş erken geliyormus belkide öğrenirsin sağlıklı sıhhatli olsunda insallah
papatya42 14 te erkek dedi özel 15 te tekrar gel dedi gittim %80 kız dedi 18 de devlet erkek dedi 20 haftada detaylı ultrasona girdim erkek dedi oğlum olacak inşallah🤲💙
bebegimhayalim papatya42 özelde 12+5 te kıza benzetti, 15 haftada devlet erkeğe benzetti, yarın 17 hafta özele randevum var tarama için bakalım netlesmistir artık heralde cinsiyeti 😂
birhamilelikgunlugu Minimalite hiç sorma bende 16+3 üm net konusmuyo bir ay sonra detaylıda görürsün dedi
Elfckmn caqlates biraz doktora biraz da bebeğin pozisyonuna bağlı sanırım eninde sonunda ogrenicez nasıl olsa