EEEEEEEEL Sevdayilan aboo kız korkutma beni. Yarın randevum var. Bı ümidim vardı onu da sen kırdın.🤭😅🥰
Bynbahar 12,16,19 hep kız dedi dün detaylı da en son kız dedi ama çevremde herkes rüyasında erkek ya da tip olarak erkek deyince hala acaba mı diyorum 😂😂😂
bebegimhayalim ipeklinaismom banada 12+5 ken kıza benzetti %60 %70 oran ile, 15 haftada erkeğe benzetti yarın 17 hafta oluyoruz bakalım şimdi ne oldu😂😂
Haticebubekir0 12 haftalıkken hafif cıkıntı var ama kızda da olabılıyor bu dedi 16 haftalıkken gidicem @Cinsiyettahminidolunayes kız dıye tahmın etti ultrasondan bakalım bende merakla beklıyorum . Bir oğlum var bunu da allah sağlıkla nasip etsin ınsallah 🥰
yorgunanne_ 14.haftada doktorumuz kız demişti şimdi de 19 olduk dün kontrole gittik değişen bisy olmamis bebeğiniz kız dedi
Bllackrosie Minimalite 16+5’te öğrendim devletteki doktorum kız dedi emin olmak için aynı gün özele gittim %100 kız denildi🥹🩰🩷
Elfckmn 14+3 günlük hamileyim Perşembe günü doktora gideceğim sizce cinsiyeti belli olur mu bir hafta ertelesem mi kontrolü
bebegimhayalim Elfckmn valla ben 12+5 ken kıza benzetti 15 kez erkeğe benzetti yarın uclu tarama için gidicem 17 haftalik olduk bakalım ne dicek bence herhangi Bi sağlık sorujun yoksa bekle bide özel se zaten fiyatlar uçuk acele etme