Sumce22 valla bence özel yada devlet olsun doktor konusundaki araştırıp gitmek önemli,devletteki gibi Ozeldeki doktorlarda bir olmuyor..ben Gebze Fatih’te Ümmü Gülsüm hanıma gidiyordum,ilgi alakasini beğenmiştim,ancak burda okuduğum yorumlarda Tuzla devletteki Ezgi Er’e hanımı tavisye edenler olmuştu, gerçekten söyledikleri kadar varmış,özelde muayne oluyormuş gibi hissettirdi, Ümmü hanıma ilgili diyordum ama onu gorunce fikrim değişti,22.haftadan itibaren Ezgi Er’e gidiyorum, doğumumu onda düşünüyorum,ki zaten konuştuk,ancak beyaz kanım çok düşükmuş eğer devam ederse burda yapamazsin araştırmaya gitmen gerek dedi,,şuan 30.haftamdayim,bu hafta randevum var kanıma bakilcak tekradan insAllah yükselmiştir,beyaz akana iyi gelen seyleru tüketiyorum.. hayırlsi,kizimi özelde yapmıştim,ama şuanki ozellerin fiyatı çok yüksek, zorlamaya gerek yok,devlette sadce randevu bekliyorsun,ben aynı doktora gitmek için gittiğim doktora randevu talebi bırakıyorum,yer açıldığında gidiyorum..zaten bir ayın içinde mutlaka yer buluyorsun, sezaryan doğum olucak nasip olursa..8 haftam kaldı 😍💙💙