Sumce22 devlet hastanelerinde eşler bebeği gebelik süreci boyunca ve doğum sonrası tek kişilik oda değilse eğer ziyaret saatine kadar göremiyor, özellerde her muayeneye girebiliyorlar, doğuma bile. Devlet hastanelerinde gebeler genellikle tek tek içeri alınmıyor 2 3 gebe aynı anda alınıyor doktorla doğru düzgün bir şey konuşamıyorsun, özelde ise doktoruna gece bile ulaşabiliyorsun. Devlette hangi doktora randevu bulabilirsen ona randevu alıyorsun doğumu hangi doktor nöbetçiyse o yaptırıyor ki genelde de doktor olmuyormuş ebe oluyormuş, özelde doktorunu seçip doğumunu onunla planlıyorsun herşeyi o doktorunla ayarlıyorsun yani tek doktor. Şimdilik aklıma gelenler bunlar