Semabkr Sinmalts nub teorisi ne oluyor? Bir oğlum var bir tane de kızım olmasini çok istiyorum. İnsaAllah kızdır. Tabi sağlıklı olsunda öncelikli olarak sağlıklı olması. 😍
Panioku sedanur4004 ben cinsiyet tahmininden anlamıyorum sadece his olarak kız hissettim ama betanıza çok şaşırdım
sedanur4004 Panioku sürpriz bebekti canım benim reglimden yaklasık 6 gün sonra kan verdim öyle öğrendim
Semabkr Cinsiyettahminidolunayes merhaba sizin tahminlerinizi hep görüyorum rica etsem benim için de tahmin edebilir misiniz? 18 temmuz son adet tarihim 122.5 di ilk betam Doğum tarihim: 12.04.1997 Eşimin doğum tarihi: 22.10.1994 Keseyi atıyorum hemen
Nuraslanklc Panioku şekli yuvarlak olursa erkek oval yada damla şeklinde olursa kız diyorlar aslında inanmıyorum ama kiyasladigim zaman doğru çıkıyor oğlumda yuvarlakti bunda damla şeklinde ve kız 😁
sedanur4004 Nuraslanklc bizde de tam tersi oldu zaten kese yuvarlaksa kız derler 😂 her yerde böyle okudum ben ilk sizden duydum kesem ovaldı oğlum oldu
Panioku Nuraslanklc sedanur4004 Ben yuvarlaksa kız fasulye şeklindeyse erkek diye biliyorum off delirdik topyekun😂
Nuraslanklc Panioku az önce de öyle dedi biri valla ben bilmem 🤣 duyduğumu biliyorum ama yüzük testi yapmıştım kiiz birde burda cinsiyet tahmini yapan biri var oda bilmişti çin takvimide doğru çıkmıştı 😄daha ne deyim tesadüf ama işte böyleydi
sedanur4004 Panioku bi kişi daha kız demişti bana tabi daha çok erken bunun için ama Çin takvimi oğlumda tutmuştu bunda kız diyor bende kız hissediyorum acıkcası bakalım sağlıkla doğsun lar inşallah
Nuraslanklc Panioku saç telime alyansimi bağlayip karnımın üstüne tuttum daire olursa kız ileri geri hareket ederse erkekmis 🤣